آفتاب

ارائه برنامه‌های شریعتمداری و دژپسند در فراکسیون ولایی

ارائه برنامه‌های شریعتمداری و دژپسند در فراکسیون ولایی

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی امروز با حضور شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دلپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد، برنامه‌ها و سوابق و فعالیت‌های آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی توضیح داد: نمایندگان در این جلسه محورها و سوالاتی را از آقای دژپسند مطرح کردند که می‌توان به وضعیت گمرک و قاچاق از گمرک، شرایط بانک ها و ضرورت اصلاحات در آن، مالیات، لزوم خصوصی سازی و واگذاری شرکت‌ها به بخش خصوصی، وضعیت حوزه پولی و مالی کشور و لزوم رونق اقتصادی و جلوگیری از گرانی‌های لجام گسیخته اشاره کرد.

نقوی حسینی اضافه کرد: در این جلسه از آقای شریعتمداری نیز درباره‌ی مناسبات کارگر و کارفرما، وضعیت بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی، شرکت‌های تامین اجتماعی و موارد دیگر سوال شد. در نهایت نیز وزرای پیشنهادی به سوالات پاسخ دادند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه این فراکسیون فردا به بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و صنعت و معدن و تجارت با حضور اسلامی و رحمانی می‌پردازد، گفت که جمع بندی این فراکسیون در مورد این  ۴ وزیر پیشنهادی در شنبه آینده ۵ بهمن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1991253

وبگردی