آفتاب

رای صادره برای تخریب پُل «پالادیوم» قابل تجدیدنظر است

رای صادره برای تخریب پُل «پالادیوم» قابل تجدیدنظر است

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به رأی صادره مبنی بر تخریب پل پالادیوم افزود: رای پل پالادیوم بدوی و قابل تجدیدنظر است.

رمضان امینی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مرجع تصمیم گیری تخلفات ساخت و ساز ، کمیسیون ماده صد است و در خصوص پرونده پل روگذر پالادیوم این کمیسیون پس از چندین جلسه تخصصی با حضور نماینده شهرداری به عنوان مشاور فنی و نمایندگان قوه قضاییه، وزارت کشور و شورای شهر به عنوان اعضای تصمیم‌گیر، رأی بدوی صادر کرد و بر اساس قانون، امکان اعتراض و درخواست تجدید نظر در زمان مشخص برای این رای وجود داشت.


وی افزود: ما با جدیت و بدون اغماض از حقوق مردم و شهرداری در برابر تخلفات صورت گرفته دفاع مقتدرانه خواهیم کرد و معتقدیم هر تخلفی باید در مجرای قانون پیگیری و در محاکم ذی صلاح رسیدگی و تصمیم گیری شود.


رییس سازمان بازرسی تاکید کرد: پس از ابلاغ رای بدوی مبنی بر جمع آوری و تخریب پل پالادیوم، ذی نفع پل مذکور نسبت به رأی صادره اعتراض کرده و پرونده مجدد جهت رسیدگی به کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ ارجاع شد تا پس از بررسی، رأی قطعی صادر شود.


امینی در پایان خاطر نشان کرد: یقینا پیگیری‌های سازمان بازرسی شهرداری تهران در خصوص انجام مراحل بعدی جهت صدور رأی قطعی در دستور کار است و نتیجه آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.


انتهای پیام

کد N1991139

وبگردی