آفتاب

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی این مرکز خبر داد.

شهریار رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های مترجمی زبان انگلیسی، طراحی دوخت، تربیت‌مربی قرآن کریم، نرم‌افزار کامپیوتر، روابط عمومی، انیمیشن و تجهیزات پزشکی – تجهیزات تشخیص آزمایشگاهی دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات – شبکه‌های کامپیوتری و امور فرهنگی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام اضافه کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام به آدرس بلوار تعمیرکاری، خیابان فداییان اسلام، جهاددانشگاهی استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام، خبر داد و گفت: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، آزمایشگاه، کتابخانه و ... مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

وی  با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از  مراکز برتر علمی کاربردی استان است، تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با  شماره تلفن ۰۸۴۳۲۲۳۲۵۶۸ و تلفن همراه ۰۹۱۸۵۸۷۲۳۸۳ تماس حاصل کنند.    


انتهای پیام

کد N1990802

وبگردی