آفتاب
طی حکمی از سوی حجت الاسلام قمی؛

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات منصوب شد

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات منصوب شد

حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی، رئیس سابق حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان را به عنوان معاون آموزش و پژوهش این سازمان تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی، رئیس سابق حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان را به عنوان معاون آموزش و پژوهش این سازمان تعیین کرد.

ارتقای این معاونت به «قرارگاه و آمادگاه نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه»، «راهبری تولید و تبیین محتوای تبلیغی فاخر در مدار اسلام ناب» و «توانمندسازی جریان جوان مؤمن انقلابی جهت ترویج مکتب انسان‌ساز و تمدن‌پرداز امام خمینی(ره)» از محورهای مؤکد این حکم است.

 ۱۰ سال تدریس در سطوح عالی حوزه علمیه قم و تهران و ۱۵ سال سابقه حضور در درس خارج حضرات آیات بهجت، سبحانی، مومن، جوادی‌آملی، موسوی‌جزایری و فرحانی و نیز شرکت در درس خارج فقه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از سوابق حوزوی حجت الاسلام و المسلمین حریزاوی به شمار می‌رود.

 وی پیش از این مدیریت «حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان» و «اداره کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها» را بر عهده داشت که تاسیس مدارس علم دینی و تربیت نخبگان دانشگاهی بر مبنای اسلام ناب و حکمت متعالیه، در فعالیت‌های علمی تبلیغی ایشان به چشم می‌خورد.

حکم انتصاب در دیدار ریاست و کارکنان سازمان اول آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی در میدان فلسطین تهران ابلاغ خواهد شد.

کد N1990581

وبگردی