آفتاب

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه بجنورد از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

مریم یزدان پناه، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری و کاردانی حسابداری مالی دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های حسابداری مالی و مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

یزدان پناه اضافه کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد به آدرس سایت اداری ارکان، روبروی جایگاه سی ان جی، جهاددانشگاهی خراسان شمالی یا با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد خبر داد و گفت: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، آزمایشگاه، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

یزدان پناه با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد بزرگترین مرکز علمی کاربردی استان است، ادامه داد: کلاس‌ها و امتحانات این مرکز در شیفت عصر ارائه می‌شود.


انتهای پیام

کد N1990455

وبگردی