آفتاب

تاکید فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر حمایت از اصناف

تاکید فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر حمایت از اصناف

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس اماکن با انجام وظایف حمایتی و حفاظتی به اصناف کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار رحیمی در همایش فضای سالم -لبنیات سالم با بیان اینکه نیروی انتظامی مسئولیت سلامت، امنیت و آرامش جامعه را برعهده دارد، گفت: نیروی انتظامی ماموریت‌ها و مسئولیت‌های فراوانی دارد. از سخت ترین ماموریت‌ها که محافظت از مرز، برخورد با معاندین، اشرار، قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت است تا نرم ترین ماموریت‌ها که یکی از آنها بحث پلیس اماکن است.

وی افزود: پلیس اماکن با انجام وظایف حمایت، حفاظت و مراقبت از اصناف فضا را برای اینکه اصناف بتوانند کسب و کار خود را در فضایی پر از آرامش و امنیت انجام دهد، فراهم کرده و تلاشش را در این زمینه می‌کند. من موکدا به همکارانم تاکید کرده‌ام که حمایت و حفاظت از اصناف بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: به کسانی که در چارچوب ضوابط تلاش می‌کنند با افتخار می‌گوییم که با تمام قدرت در کنار شما هستیم. البته در این میان تعداد زیادی از واحدهای صنفی ضوابط کسب و کار را رعایت نکرده و تخلف انجام می‌دهند که طبعا با آنها برخورد می‌کنیم اما محکم در کنار اتحادیه و واحدهای صنفی بوده و حامی آنها هستیم.

وی تاکید کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فضای کسب و کار توأم با امنیت و آرامش باشد و این را مکررا اعلام کردیم که حامی اصناف، اتحادیه‌ها و افرادی که کار می‌کنند و حبیب‌الله هستند، هستیم. به همه کسبه عزیز که در فضای نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند می‌گویم که پلیس با افتخار و با تمام توان برای امنیت شما در خدمتتان است.

انتهای پیام

کد N1990409

وبگردی