آفتاب
مدیر کل بحران استان ایلام در گفت‌وگو با ایلنا:

لغو ممنوعیت ورود زائران به مهران/ وضعیت به حالت عادی بازگشته است

لغو ممنوعیت ورود زائران به مهران/ وضعیت به حالت عادی بازگشته است

مدیر کل بحران استان ایلام با بیان اینکه روزانه 60 هزار نفر وارد شهر مهران می‌شوند، خاطرنشان کرد: ورود زائران به شهر مهران که شب گذشته به دلیل طوفان ممنوع شده بود از صبح امروز به حالت عادی بازگشته است.

سعید کریمیان (مدیرکل بحران استان ایلام) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره طوفان شب گذشته در شهرستان مهران گفت: عصر روز گذشته طوفان شدیدی در شهرستان مهران شروع شد و باعث ایجاد مشکلاتی در این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه به سرعت با حضور استاندار شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تشکیل شد، خاطرنشان کرد: همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان به سرعت به منطقه اعزام و از ورود زائران به شهرستان مهران جلوگیری شد و زائرانی که در شهر مهران حضور داشتند در مساجد و مدارس اسکان داده شدند.

مدیرکل بحران استان ایلام گفت: براثر طوفان شب گذشته به برخی از زیرساخت‌ها آسیب وارد شده که با توجه به پیش‌بینی‌‌هایی که از قبل داشتیم و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با مشکل قطع برق و آب مواجه نشدیم.

کریمیان با بیان اینکه مرز مهران باز است، گفت: در حال حاضر تردد از مرز مهران هیچ مشکلی ندارد و مرز باز است و ورود زائران به شهر مهران نیز که به دلیل طوفان ممنوع شده بود از صبح امروز به حالت عادی بازگشته و با مشکلی در این خصوص مواجه نیستیم.

به گفته مدیرکل بحران استان ایلام روزانه 50 تا 60 هزار نفر وارد شهر مهران می‌شوند.

کد N1990305

وبگردی