آفتاب

درخشان: بازوبند السد در اختیارم بود / ژاوی را از کار بیاندازیم نصف راه را رفته‌ایم

درخشان: بازوبند السد در اختیارم بود / ژاوی را از کار بیاندازیم نصف راه را رفته‌ایم

سرمربی سابق پرسپولیس سابقه بازی در السد را هم دارد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش ایلنا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: بازی خیلی سختی است و نباید تصور کنیم کار تمام شده است. ما نتیجه خیلی خوبی در قطر گرفتیم و این نتیجه می‌تواند کمک بزرگی برای بازی برگشت باشد ولی اگر فکر کنیم کار تمام شده است و ما برنده‌ایم ممکن است غالفگیر شویم و اتفاقاتی رقم بخورد که خوشایند نباشد.

وی افزود: پرسپولیس کاملاً باید هوشیارانه در زمین عمل کند. بازیکنان در هر 3 خط دفاع، هافبک و حمله باید با بالاترین تمرکز ممکن در زمین حاضر باشند و سعی کنند حداقلِ اشتباه را در زمین از خودشان داشته باشند تا نتیجه خوبی حاصل شود.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: السد در این بازی چیزی برای از دست دادن ندارد و فقط برای حمله می‌آید و یک بازی هجومی و انتحاری انجام می‌دهد و باید مراقب باشیم به آنها اجازه فشار بیش از حد ندهیم. از طرفی اگر بخواهیم بی احتیاط بازی کنیم و حمله کنیم هم ممکن است روی ضد حمله غافلگیر شویم.

درخشان در مورد بازیکن کلیدی السد در این دیدار عنوان کرد: السد خط حمله خطرناک و زهرداری دارد ولی مهم‌ترین مهره آنها بدون شک ژاوی است و باید سعی کنیم مثل بازی رفت او را از کار بیاندازیم و اجازه بازیسازی از وسط زمین را به او ندهیم. با محکم کردن کمبربند میانی می‌شود او را از دور خارج کرد.

وی که سابقه بازی در السد را هم در کارنامه دارد در مورد دوران حضورش در این تیم گفت: من 2 سال بازیکن السد بودم و الان وارد دفتر این باشگاه شوید تصویر من هم آنجا قرار داده شده است. تا به حال این را جایی نگفتم ولی من یک سال از 2 سال حضورم در السد با بازوبند کاپیتانی به میدان می‌رفتم در حالیکه خیلی سخت به بازیکنان خارجی بازوبند می‌دادند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد پیش بینی از نتیجه بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم یک بر صفر برنده شویم. من خودم سعی می‌کنم به ورزشگاه بروم و بازی را از نزدیک ببینم و امیدوارم شاهد پیروزی تیم باشیم.

کد N1990229

وبگردی