آفتاب

اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس ادامه دارد/۹ هزار نفر تاکنون زیارت رفته‌اند

اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس ادامه دارد/۹ هزار نفر تاکنون زیارت رفته‌اند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که در ۶ ماهه اول امسال ۹ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، «محمدرضا جعفریان» تاکید کرد که این طرح همچنان ادامه دارد و بازنشستگانی که در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ساکن هستند به شهرهای قم و شیراز اعزام می‌شوند.

به گفته جعفریان، یکی از برنامه‌هایی که سازمان هر ساله به آن توجه ویژه‌ای دارد، برگزاری المپیادهای ورزشی برای بازنشستگان است. در سال جاری در نظر داریم تا در آذر ماه المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی در استان‌های یزد، گیلان و مازندران برگزار شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: از آنجایی که ۶۰ درصد مردم تهران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند و بیش از یک میلیون نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر در تهران ساکن هستند که با خانواده‌هایشان به چند میلیون نفر می‌رسند، اداره کل فرهنگی و اجتماعی سازمان درصدد است که با همکاری و مساعدت شهرداری تهران برنامه‌های تفریحی را برای آنها ترتیب دهد. 

وی ادامه داد: این برنامه‌ها جنبه فرهنگی، ورزشی و خدماتی دارند که در نهایت با تعامل سازمان و کانون‌های بازنشستگی در اختیار مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

کد N1990214

وبگردی