آفتاب

وخامت وضعیت جسمانی عضو ارشد جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی

وخامت وضعیت جسمانی عضو ارشد جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی

حال «خضر عدنان» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در زندان های رژیم صهیونیستی که از ۵۰ روز پیش دست به اعتصاب غذا در زندان رمله زده است، رو به وخامت رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی  فلسطین، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که به تازگی نشانه های خطرناکی مانند استفراغ خون، کبودی چشم چپ، کاهش شدید وزن و ضعف شدید در وجود شیخ خضر عدنان رهبر اسیر جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی ظاهر شده است.

«جواد پولس» مدیر دایره حقوقی باشگاه اسیران پس از دیدار با خضر عدنان در زندان رمله تصریح کرد که وی همچنان از مصرف قرص های مغذی و انجام آزمایش های پزشکی خودداری می کند و هدف از نبرد جدید وی در زندان های صهیونیستی، دستیابی به آزادی است که پس از خروج از زندان، دوباره به بهانه ها و تهمت های واهی و باطل از او سلب شده است.

شیخ عدنان در این دیدار تصریح کرد که اداره زندان های صهیونیستی سعی داشته است ارتباط وی با جهان خارج را قطع کرده و اجازه دیدار وکلا با او را ندهد.

این اسیر فلسطینی در فاصله سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ دست کم 3 بار دست به اعتصاب غذا زده بود که اعتصاب غذای سال ۲۰۱۲ وی ۶۶ روز به طول انجامید و در سال ۲۰۱۵ نیز اعتصاب وی تا ۵۴ روز ادامه داشت.

کد N1989994

وبگردی