آفتاب

تساوی در جدال بالانشینان لیگ یک/ زور وینگو به کاکوها نرسید

تساوی در جدال بالانشینان لیگ یک/ زور وینگو به کاکوها نرسید

قشقایی شیراز در خانه‌اش از پس تیم گل گهر سیرجان برنیامد و مقابل این تیم به تساوی دست یافت.

به گزارش ایلنا، دو تیم قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته نهم و از ساعت 15 به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی 3-3 رضایت دادند.

در این بازی پرگل و جذاب، ابتدا پیمان رنجبری موفق شد در دقیقه 14 گل گهر را پیش بیاندازد اما قشقایی که نمی‌خواست با باخت به رختکن برود، در دقیقه 43 توسط محمدجواد عباسی به گل تساوی رسید و دو تیم بانتیجه 1-1 به رختکن رفتند.

مربیان دو تیم با آنالیز صحیح از یکدیگر بر زیبایی این بازی در نیمه دوم افزودند. این بار نوبت قشقایی بود تا از حریف پیش بیفتد. محمد مهری در دقیقه 55 موفق شد گل دوم قشقایی را به ثمر برساند اما گل گهر فقط 5 دقیقه زمان نیاز داشت تا بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه 60 بازهم پیمان رنجبری برای گل گهر گل زد تا پیش از رسیدن به دقیقه 60، دو تیم 2-2 شوند.

5 دقیقه پس از گل دوم گل گهر، مهرداد آوخ مهاجم سیرجانی‌ها گل سوم را نیز به قشقایی زد اما کاکوها در دقیقه 72 توسط محمدجواد عباسی به گل سومشان رسیدند تا این بازی جذاب و دیدنی، در پایان با تساوی 3-3 به پایان برسد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

قشقایی شیراز: مسلم حق شناس - امید کریمی - مسعود اسدی - محمدجواد عباسی - رسول بهاروندی - حمید سفیدگری - هادی خادم - علی حسامی - محمد مهری - حسین چگینی - سروش سعیدی

سرمربی: ابراهیم طالبی

گل گهر سیرجان: مهرداد بشاگردی - بهمن کامل - امین پورعلی - پیمان نامور - علی قربانخانی - محسن آذرباد - پیمان رنجبری - مهرداد آوخ - مهران گلزاری - حمید گلزاری - علی ابراهیمی

سرمربی: وینگو بگوویچ

گفتنی است گل گهر سیرجان با این تساوی، 17 امتیازی شد و در صدر جدول ماندگار شد. قشقایی نیز 12 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کرد.

کد N1989786

وبگردی