آفتاب
نژادبهرام:

پروژه های بالا ۸۰ درصد در اولویت قرار گیرد

پروژه های بالا ۸۰ درصد در اولویت قرار گیرد

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت :پروژه های ناتمام، شهروندان را در فشار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، از شهرداری بابت رسیدگی به ترافیک تقاطع استادمعین، آزادی تشکر و بابت تکمیل پروژه های بالای ۸۰ درصد که بر زندگی و تعاملات شهروندان تاثیرگذار است، تاکید کرد.

نژادبهرام گفت: از شهردار و همکارانشان برای فعالسازی پروژه های نیمه تمام نظیر پروژه صیاد شیرازی، کنارگذر امام علی و پروژه های دیگری نظیر آن تشکر می کنم.

نژادبهرام، مشخصا به زیرگذر تقاطع استادمعین، آزادی اشاره کرد که حدود سه سال فشار زیادی را به شهروندان وارد کرده و گفت: با آغاز عملیات بازگشایی متاسفانه مسیر ترافیکی شدیدی برای شهروندان ایجاد شده بود و پروژه سه سال متوقف بود که با همت شهردار منطقه و معاون عمرانی مورد رسیدگی قرارگرفت.

به گفته نژادبهرام، جدی ترین معارضین این پروژه، مثل معارضین سازمانی؛ وجود لوله های گاز و خطوط انتقال برق و به ویژه لوله های انتقال آب، بود؛ خوشبختانه معارضین ضلع شرقی برطرف شد و هم اکنون ضلع غربی آن در حال برطرف شدن است و تا پایان سال مشکل این منطقه به کلی حل خواهد شد.

نژادبهرام همچنین از شهرداری خواست نسبت به ترمینال شرق که بیش از ۹۰ درصد عملیات عمرانی آن به پایان رسیده اقدام عاجل را انجام دهد.

او با قراردادن پروژه های بالای ۸۰ درصد در اولویت، بر این نکته تاکید کرد که این پروژه ها بر زندگی و تعاملات شهروندان تاثیرگذار بوده و آنان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

کد N1989310

وبگردی