آفتاب

کمیته فنی تشکیل شده‌ تاعملکرد شفر را زیر سوال ببرد

کمیته فنی تشکیل شده‌ تاعملکرد شفر را زیر سوال ببرد

منصوررشیدی مربی سابق دروازه بان های استقلال در خصوص عملکرد ابیها اعتقاد دارد انها به مرور زمان رفته‌رفته بهتر خواهند شد

به گزارش ایلنا، منصوررشیدی مربی سابق دروازه بان های استقلال در خصوص عملکرد آبی‌ها اعتقاد دارد انها به مرور زمان رفته‌رفته بهتر خواهند شد و می توانند نتایج فصل گذشته را تکرار کنند

 

*نظرتان در خصوص برد استقلال مقابل سایپا چیست؟

استقلال بازی خوبی را انجام داد. فوتبالی که در آن پر از تاکتیک متعدد از سوی استقلالی‌ها بود. بازیکنان 90دقیقه جنگیدند و توانستند مزد تلاششان را به دست بیاورند. در این دیدار چیزی که خیلی اهمیت داشت انگیزه جوانان استقلال بود که خیلی به این تیم کمک کرد.

 

*فکر نمی‌کنید استقلال باید بیشتربه جوانانش بها بدهد؟

 

قطعاً همین‌طور است این جوانان به مرور زمان رفته‌رفته بهتر خواهند شد. صیادمنش یک جوان 16 ساله است که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. استقلال این توانایی را دارد با تکیه بر همین جوانان در پایان فصل رتبه خوبی را کسب کند.

 

*حسین حسینی هم به ترکیب ثابت استقلال بازگشت.

حسینی دروازه‌بان خوبی است و آینده استقلال برای او است. او در دیدار مقابل سایپا در 15 دقیقه اول خیلی به اصطلاح فوتبالی‌ها بی‌خیال بود اما توانست بعد از دقایقی در ترکیب تیم جا بیفتد. او خروج‌های خیلی خوبی داشت و فکر می‌کنم یکی از کسانی بود که در پیروزی این تیم نقش داشت.

 

*فکر نمی‌کنید دلیل بازی کردنش اعتراض ‌های هفته‌های گذشته به نیمکت نشینی بوده است؟

فکر نمی‌کنم اینطور باشد. بالاخره یک زمان انسان‌ها یک ظرفیتی دارند. در قضیه حسینی هم او اشتباهاتی داشت و هم کادرفنی. بالاخره حسینی فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی در دروازه استقلال داشت اما به یکباره 10 بازی نیمکت‌نشین شد آن هم در زمانی که این بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شد و دوست داشت در استقلال بازی کند.

 

*کمیته فنی استقلال هم این روزها خیلی فعال است.

من نمی‌دانم هدف از تشکیل این کمیته فنی چیست. آنها تشکیل شده‌اند که عملکرد شفر را زیر سوال ببرند یا از او ایراد بگیرند. یعنی آنها می‌خواهند اشتباهات شفر را به مدیرعامل گزارش بدهند. این همه آدم جمع کرده‌اند که چه شود.

 

*استقلال در ادامه باید به مصاف سپاهان برود.

بازی خیلی سختی است استقلال خیلی باید بهتر از این بازی باید عمل کند. سپاهان تیم بسیار خوبی است آنها دراین فصل عملکرد بسیار خوبی داشتند و قطعاً بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

کد N1989250

وبگردی