آفتاب

سیلاب و بارندگی در غرب کشور | زائران لباس مناسب همراه داشته باشند

سیلاب و بارندگی در غرب کشور | زائران لباس مناسب همراه داشته باشند

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده در مناطق مختلفی از غرب کشور طی روزهای آینده شاهد بارندگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فردا یکشنبه رگبار و رعدوبرق و وزش بادشدید موقتی،   آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه های مناطق کوهپایه ای  در استانهای واقع در غرب کشور  شامل  جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، غرب لرستان و شمال خوزستان پیش‌بینی شده است.

احد وظیفه افزود: همین وضعیت را پس‌فردا دوشنبه در جنوب آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، غرب کردستان، جنوب کرمانشاه، ایلام،   لرستان و شمال خوزستان شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: به هموطنان عزیز در این استانها  توصیه می شود از عبورو توقف در حاشیه  مسیلها و  رودخانه ها جدا خودداری کند و  در مناطق کوهپایه ای  برای جلوگیری از خسارت ناشی از صاعقه و بارش تگرگ  از تردد و توقف در فضای باز  جلوگیری شود و  برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.  همچنین به زائرین عتبات عالیات در مرزهای استانهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان  توصیه می شود  پوشش مناسب همراه داشته باشند.    

کد N1989171

وبگردی