آفتاب

قشقایی - گل گهر؛ صدر جدول از راه شیراز می‌گذرد(فردا صبح منتشر بشه)

قشقایی - گل گهر؛ صدر جدول از راه شیراز می‌گذرد(فردا صبح منتشر بشه)

صدرنشینی گل گهر در خان هشتم از راه شیراز و سرزمین پارس می گذرد.

به گزارش ایلنا، گل گهر سیرجان که هفته گذشته با فوتبالی زیبا و پرطراوت به راحتی مس رفسنجان را از پیش رو برداشت در هفته نهم در ورزشگاه پارس میهمان تیم شگفتی ساز قشقایی شیراز است. سیرجانی ها که هفته هاست بی سر و صدا و چراغ خاموش با سرعت تمام یکی یکی شهرهای لیگ یک را فتح می کنند این هفته مسیرشان به راه پر پیچ و خم شیراز خورده است. 

قشقایی هر چند که این روزها در بحران مدیریتی به سر می برد و با بازداشت سرمربی و استعفای مدیرعامل روبرو است اما نشان داده که در زمین حرف های زیادی برای گفتن دارد و با دوندگی و جنگندگی همه نداشته هایش را جبران می کند.

فوتبال چرک و پربرخورد در زمین ناهموار پارس میان رود شیراز مهمترین چالش گل گهری ها در این دیدار است. قطعا تیمی که با هدف قهرمانی به میدان می رود هر حریفی را پشت سر می گذارد و از هر چالشی برای خود فرصتی برای موفقیت ایجاد می کند.

گل گهر سیرجان که یک چهارم از راه صعود را پیموده و با ۱۶ امتیاز از ۷ بازی صدرنشین بلامنازع لیگ است و با ۱۷ گل زده زهردار ترین تیم لیگ محسوب می شود قصد کم کردن سرعت خود را در جمع آوری امتیازات را ندارد. در آن سوی میدان نیز قشقایی که از ۷ دیدار خود ۱۱ امتیاز کسب کرده و در رده هفتم جدول ایستاده ، چشم به حمایت هواداران خود دوخته‌ تا شاید بتوانند ترمز گل گهر و وینگو را بکشند.

در هر حال عصر یکشنبه یک حرکت دیگر از ۳۰ حرکت شطرنج لیگ برای گل گهر در شیراز رقم می خورد و باید منتظر ماند و دید وینگو در حرکت هشتم خود سربازان قشقایی را کنار میزند یا اتفاق دیگری در راه است.

کد N1988721

وبگردی