آفتاب
علی علیپور:

فرقی نمی‌کند کدام بازیکن گل بزند/ کار خیلی سختی مقابل السد داریم

فرقی نمی‌کند کدام بازیکن گل بزند/ کار خیلی سختی مقابل السد داریم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی همچون دیدار رفت خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم در پایان نتیجه لازم را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیپور در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس و السد قطر در جمع خبرنگاران گفت: خودمان می دانیم کار سختی داریم. سید جلال حسینی بهترین صحبت را درباره این بازی انجام داد. هنوز ۹۹ درصد راه باقی مانده است. در بازی رفت هم که به پیروزی رسیدیم کار خیلی سختی داشتیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در بازی برگشت هم می دانیم کار خیلی سختی داریم. در بازی با الدحیل یک بر صفر عقب بودیم و به بازی برگشتیم. حالا این قصه برای ما برعکس شده است اما می دانیم که کارمان خیلی سخت است و باید حواسمان را جمع کنیم.

وی درباره حضور هواداران در بازی با السد افزود: این بازی هم مثل تمام دیدارها به حضور آنها نیاز داریم. باید با حضور آنها بیشتر بجنگیم. اینکه هواداران در یک بازی بیایند و بازی بعدی را نیایند و ورزشگاه خالی باشد چندان برایمان خوب نیست. ما همیشه به حضور آنها نیاز داریم. در این بازی دستورات برانکو را در زمین پیاده می کنیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

علیپور درباره تاکتیک احتمالی پرسپولیس برای رسیدن به گل افزود: اینکه چه تاکتیکی را استفاده خواهیم کرد بسته به نظر کادر فنی دارد. مهاجم به تنهایی نمی تواند کاری کند. همه تیم در کنار همدیگر هستیم تا به نتیجه برسیم. اینکه بتوانیم در پایان بازی موفق شویم از همه چیز مهم تر است. تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس می کنیم. همدل هستیم و فرقی نمی کند من گل بزنم یا شخص دیگری.

کد N1988453

وبگردی