آفتاب

طاهری: این برد تقدیم به هواداران/ با شفر رابطه داشتم

طاهری: این برد تقدیم به هواداران/ با شفر رابطه داشتم

استقلال موفق شد سایپا را در دیداری خارج از خانه شکست دهد.

به گزارش ایلنا، بیژن طاهری مربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با سایپا درباره این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی در این زمین ناهموار داشتیم. 10 دقیقه ابتدایی بازی غافلگیر شدیم و گل دریافت کردیم اما سپس خیلی خوب به بازی برگشتیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم که بعد از عقب افتادن از ما حمایت کردند و به بازی برگشتیم. مهم تر از برد، فوتبال خوب استقلال بود. جوانان ما هفته به هفته بهتر می شوند. این پیروزی و سه امتیاز برای هواداران استقلال است.

او در پاسخ به این سوال که چگونه با شفر ارتباط داشتید، بیان کرد: درباره بین دو نیمه آقای شفر درباره تعویض‌ها به من گفتند و از کنار نیمکت نیز به ما صحبت‌های ایشان را منتقل می‌کردند.

طاهری درباره فرصت سوزی بازیکنان جوان مانند صیادمنش گفت: بازیکنان ما جوان هستند. صیادمنش خیلی جوان است و ما هر روز بعد از تمرین 45 دقیقه روی ضربات آخر کار می‌کنیم. مطمئن باشید استقلال در آینده صاحب یک مهاجم تمام عیار می شود.

او در ادامه درباره حضور همام بعد از حاشیه های زیاد در ترکیب، بیان کرد: آقای شفر صحبت های زیادی با همام داشتند. او یک بازیکن حرفه‌ای است و از نظر روحی و روانی خیلی خوب برگشت و خیلی سرحال و آماده بازی کرد و آقای شفر تشخیص داد در ترکیب اصلی باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم. از بازیکنان با تجربه که به تیم کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. نقش اصلی اینکه بازیکنان جوان می‌درخشند به بازیکنان با تجربه‌ای باز می‌گردد که حمایت می‌کنند.

طاهری درباره مصدومان استقلال گفت: فرشید اسماعیلی فیزیوتراپی می‌کند و حیدری مصدوم است. روزبه چشمی نیز بازی با بولیوی مصدوم بود. صیادمنش نیز اکنون در حال رفتن برای گرفتن MRI و پای این بازیکن خطر شکستگی داشته است.

مربی استقلال در پایان درباره وضعیت دروازه‌بان‌های استقلال اظهار کرد: هر دو دروازه‌بان شرایط بسیار عالی دارند. آقای شفر تشخیص می‌دهد کدام بازیکن به میدان برود. هر دروازه‌بانی به میدان می‌رود، بهترین چهره را دارد.

کد N1987851

وبگردی