آفتاب
پازاج در گفتگو با مهر:

رقبای سرسختی در جهانی مجارستان داریم/ باید دوباره روی سکو برویم

رقبای سرسختی در جهانی مجارستان داریم/ باید دوباره روی سکو برویم

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان به دلیل حضور چشمگیر مدعیان اروپایی از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

احد پازاج در حاشیه آخرین روزهای اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی به خبرنگار مهر گفت: برگزاری این دوره از مسابقات در مجارستان در قلب اروپا باعث خواهد شد تا مدعیان قاره سبز با تمام توان به این مسابقات بیایند. ضمن اینکه تماشاگران اروپایی هم می توانند به راحتی از کشورهای مختلف این قاره به مجارستان سفر کرده و از تیم کشورشان به خوبی حمایت کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان فرنگی‌کار ایران تصریح کرد: خوشبختانه در طول برگزاری اردوهای متعدد آماده سازی شاهد پیشرفت روزافزون بچه ها از نظر روحی و جسمی بودیم. امیدوارم ملی پوشان ما بتوانند به خوبی در رقابتهای جهانی حاضر شوند و مزد تلاش و زحمات خود را با کسب خوشرنگترین مدال بگیرند. البته کار بسیار سختی را در برابر رقبای مختلف به ویژه حریفان اروپایی خواهند داشت که همین موضوع بر حساسیت و جذابیت پیکارها خواهد افزود.

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به اینکه عملکرد ملی پوشان را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: پیش بینی نتیجه در کشتی غیر ممکن است چون تجربه نشان داده بهترین و عنوان‌دارترین نفرات هم در اثر یک اشتباه کوچک ناکام شده اند و برعکس، خیلی از کشتی گیران گمنام توانسته اند تا پای فینال و کسب مدال طلا هم پیش آیند. ما در وهله اول به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم همچنان روی سکو باشیم. تیم ملی کشتی فرنگی سال گذشته بر سکوی سوم جهان ایستاد و امیدوارم امسال هم مجدد روی یکی از سکوهای برتر جهان باشیم.

پازاج در پایان گفت: به تک تک بچه ها امید داریم تا مدال بگیرند و نمی توان ملی پوش وزن خاصی را در کسب مدال نسبت به بقیه ارجح بخوانیم. تمامی فرنگی کاران اعزامی به رقابتهای جهانی، لایق و شایسته کسب مدال هستند و امیدوارم با دست پر به ایران بازگردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی از روز ۲۱ مهر ماه آغاز شده و تا زمان اعزام به این مسابقات در خانه کشتی پیگیری خواهد شد. اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: مسلم نادری خادم (خراسان رضوی) رضا خدری (البرز) محمد حسینوند پناهی (خوزستان)

۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی (خوزستان) علی رضا نجاتی (قم)

۶۳ کیلوگرم: محسن حاجی پور (مازندران)محمد جواد رضایی (قم)

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی - میثم دلخانی (فارس) حسین اسدی (خوزستان)

۷۲ کیلوگرم: محمدعلی گرایی (فارس)علی ارسلان (مازندران) اصغر عالی محمدی - مهدی زیدوند (خوزستان)

۷۷ کیلوگرم: پژمان پشتام (تهران)  محمد چوبچیان (گیلان)

۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی (خوزستان) عباس مهدی زاده(اصفهان) کیوان رضایی (فارس)

۸۷ کیلوگرم: حسین نوری (البرز) مهدی فلاح - ایمان انصاری (تهران)

۹۷ کیلوگرم: مهدی علیاری (تهران) علی اکبر حیدری (قم)

۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره جیلی (تهران) علی اکبر یوسفی - امیر محمد حاجی پور (مازندران)

سرمربی: علی اشکانی

مربیان: جمشید خیرآبادی(سرمربی تیم امید) - محمدعلی چمیانی –مهرزاد اسفندیاری فر-  داود گیل نیرنگ- داود اخباری

ماساژور: محمد علیزاده

مدیر فنی: احد پازاج

سرپرست: سید موسی طباطبایی

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳ تا ۶ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

کد N1987572

وبگردی