آفتاب

برقراری انضباط شهری پیاده‌روی اربعین در تهران با ۳۵۰ نیروی شهربان

برقراری انضباط شهری پیاده‌روی اربعین در تهران با ۳۵۰ نیروی شهربان

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از برقراری انضباط شهری پیاده‌روی اربعین در تهران با ۳۵۰ نیروی شهربان در راستای تسهیل آمد و شد و خدمت به عزاداران حسینی با همکاری شهرداری‌های مناطق خبر داد.

سیدامیر فتاحیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سرمایه بزرگ و گرانقدر اعتقادی هر انسان آزاده و حق طلبی، عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) است، گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین در تهران برآمده از عشق و ارادت شهروندانی است که به هر دلیلی از قافله میلیونی راهپیمایی اربعین در کربلا جا مانده‌اند، اما عاشقانه بر تعهد ایمانی خویش به آرمان عاشورا پایبندند.

وی با تأکید بر این‌که مدیریت شهری و شهربان افتخار دارد که برقراری انضباط شهری راهپیمایی بزرگ اربعین در پایتخت را عهده‌دار است، افزود: جلسات هماهنگی شهربان با مناطق تهران در این خصوص برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۳۵۰ نیروی انضباط شهری با ۷۰ دستگاه خودرو و ۴۰ دستگاه موتورسیکلت در ۱۱ محور، انضباط شهری پیاده‌روی اربعین در تهران را از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برقرار خواهند کرد.

مدیرعامل شهربان ادامه داد: تمامی مناطق ۲۲ گانه در طرح برقراری انضباط شهری این مراسم معنوی با شهربان همکاری دارند و مناطق ۲۰، ۱۶، ۱۴، ۱۳، ۱۲، ۷ به عنوان مناطق معین در این طرح فعال هستند.

وی با بیان این‌که نیروهای شهربان از ساعت ۶ صبح روز سه‌شنبه (اربعین حسینی) در محورهای تعیین شده مستقر خواهند شد، افزود: خدمت‌رسانی نیروهای انضباط شهری تا ساعت ۱۶ روز اربعین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N1987500

وبگردی