آفتاب

تاکید رییس دانشگاه ارومیه برای همکاری میان گروه‌های علمی مختلف

تاکید رییس دانشگاه ارومیه برای همکاری میان گروه‌های علمی مختلف

رییس دانشگاه ارومیه با تاکید بر همکاری میان گروه‌های علمی این دانشگاه گفت: انتظار دارم اعضای هیات علمی این دانشگاه با توجه به توانمندی‌هایی که دارند، با یکدیگر همکاری و با انجام کار تیمی اقدام به توسعه علمی کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر رحیم حب‌نقی امروز در اجلاس هم‌اندیشی میکروالکترونیک با اشاره به بخش‌های علمی این دانشگاه، افزود: در این دانشگاه در گروه‌ میکروماشین، مخابرات و میکروالکترونیک فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌شود.

وی با اشاره به مرکز تحقیقات آنتن این دانشگاه ابراز تاسف کرد که مراکز تحقیقاتی مختلف این دانشگاه با یکدیگر پیوند کاری ندارند.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به ظرفیت‌های علمی این دانشگاه، اظهار کرد: انتظار دارم با همتی که در اساتید این دانشگاه وجود دارد، پیوند و همکاری منسجمی با سایر کانون‌های علم و دانش این دانشگاه برقرار کنند.

حب نقی با تاکید بر ضرورت همکاری بخش‌های میکروالکترونیک با بخش‌های مرکز تحقیقات آنتن این دانشگاه ادامه داد: اگر این گروه‌های علمی در کنار هم بتوانند کار تیمی انجام دهند، می‌توانند در جهت تولید دانش گام‌های موثری بردارند، ضمن آنکه می‌توانند در سطح ملی حرفی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام

کد N1987201

وبگردی