آفتاب
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی در بی‌اثر کردن تحریم دشمنان نقش اساسی دارد

سازمان تامین اجتماعی در بی‌اثر کردن تحریم دشمنان نقش اساسی دارد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بی اثرکردن سلاح تحریم دشمنان با کار جهادی در کشور قابل انجام است و سازمان تامین اجتماعی در این رابطه نقش اساسی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید تقی نوربخش در جلسه شورای اداری معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد: شرایط اقتصادی کشور بر تمامی ابعاد فعالیت سازمان تامین اجتماعی اثرگذار است. مطالبات مردم در نتیجه مشکلات اقتصادی فزونی یافته است و از سوی دیگر به دلیل محدودیت منابع در واحدهای تولیدی، تامین منابع و وصول حق بیمه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در این شرایط بدون اتکاء به منابع عمومی کشور خدمات گسترده بیمه‌ای و درمانی را به نیمی از جمعیت کشور ارائه می‌دهد و زندگی و معیشت مستمری بگیران توسط این سازمان مدیریت می‌شود.

نوربخش با تاکید بر اینکه امروز کشور ما در جنگ روانی و اقتصادی قرار دارد، گفت: رفع نیازهای مردم و پاسخ گویی به نیازهای جامعه مجاهدت بزرگی است که همکاران سازمان تامین اجتماعی انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌ها و امکانات کشور همچنین عزم و اراده مردم ما بسیار بزرگتر از مشکلات و چالش‌های فعلی است، اظهارکرد: بدون تردید ملت بزرگ ایران از این شرایط با عزت و سربلندی عبور خواهند کرد.

نوربخش افزود: وظیفه ما در سازمان تامین اجتماعی این است که با ارتقای خدمات و حمایت از اقشار تحت پوشش این سازمان برای موفقیت کشورمان در این نبرد تمام عیار اقتصادی تلاش و به نحوی عمل کنیم که بیمه‌شدگان و بازنشستگان و تمامی ذی‌نفعان سازمان کمترین فشار را متحمل شوند.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم افتخار مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی است، گفت: طی ماه گذشته ۸۲۰۰ میلیارد تومان برای خدمت‌رسانی به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی هزینه شده است و در ۱۰ روز اول مهر ماه نیز ۱۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه درمان کشور پرداخت صورت گرفته است.

نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در حال عبور از مراحل توسعهای است، اظهارکرد: عوارض احتمالی باید این تغییرات را به حداقل برسانیم تا در آینده نزدیک بتوانیم بیشترین خدمات را به جامعه تحت پوشش با روش‌های جدید و به صورت غیرحضوری ارائه دهیم.

محمدحسن زدا - معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی - گفت: به منظور ارتقای خدمات غیر حضوری برنامه‌های گسترده‌ای در حال اجرا است و در همین راستا افزایش پهنای باند و ارتقای نرم افزارهای خدمات غیرحضوری با جدیت دنبال می‌شود.

وی هماهنگی نرم‌افزارهای مختلف همچنین برقراری ارتباط با سامانه‌های سایر دستگاه‌ها از جمله ثبت احوال را برای ارتقای خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ضروری دانست و اظهارکرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بهره برداری از هر نوع نرم افزاری در واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی تنها پس از حصول اطمینان از انطباق با سایر برنامه‌ها قابل انجام خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به همکاری سازمان‌های بیمه گر کشور برای رفع همپوشانی‌ها گفت: به منظور تکمیل این برنامه شیوه‌نامه‌ای با همکاری سازمانهای بیمه‌گر تهیه شده است و در آینده صدور و تجدید اعتبار دفترچه‌ها برای هر فرد تنها از طریق یک سازمان بیمه‌گر قابل انجام است.

کد N1987160

وبگردی