آفتاب
پس از ۹ ساعت تفتیش از منزل کنسول عربستان در استانبول؛

آنچه تیم تحقیق ترکیه ای از منزل کنسول عربستان با خود بردند

آنچه تیم تحقیق ترکیه ای از منزل کنسول عربستان با خود بردند

تیم تحقیق ترکیه ای حدود ۹ ساعت به تفتیش دقیق منزل کنسول عربستان در استانبول پرداخت و هنگام خروج جعبه هایی را با خود بردند.

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تیم بازجویی ترکیه در اواخر شب گذشته به جستجو و تفتیش منزل کنسول عربستان در استانبول پس از گذشت حدود ۹ ساعت از شروع تفتیش پایان داد و با جعبه ها و کیسه های پلاستیکی منزل کنسول را ترک کرد.

خبرنگار الجزیره از مقابل منزل کنسول عربستان در استانبول گزارش داد: تیم تحقیق ترکیه همه جای منزل را به دقت مورد تفتیش قرار داده از همه اتاقهای منزل گرفته تا باغ منزل و استخر و پشت بام و پارکینگ و نیز چاه قدیمی که تیم تحقیق در اطراف منزل آنرا کشف کرد. تیم تحقیق از همه ابزارهای جستجوی جنایی برای تحقیق به منظور یافتن آثار قتل جمال خاشقجی یا دفن جسد وی استفاده کردند.

بر اساس این گزارش؛ پلیس ترکیه از سگ پلیس در این زمینه نیز کمک گرفت. همچنین تیم تحقیق از پهپاد برای تصویربرداری از منزل و اطراف آن از بالا نیز استفاده کرده است.

یک منبع وابسته به دادستانی ترکیه دیشب اعلام کرد که نمونه های کشف شد در منزل کنسول عربستان با نمونه های ساختمان کنسولگری تطابق دارد. 

همزمان با تحقیقات در داخل منزل کنسول؛ برخی اعضای تیم تحقیق ترکیه ای به کنسولگری که حدود ۳۰۰ متر با منزل کنسول عربستان در استانبول فاصله دارد رفته تا آنرا مجددا تفتیش کنند و به مدت ۵ ساعت در آنجا ماندند.

کد N1987067

وبگردی