آفتاب
فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین خبر داد؛

برگزاری اردوگاه تاکتیکی برای ارتقاء مهارت‌های دانشجویان پلیس

برگزاری اردوگاه تاکتیکی برای ارتقاء مهارت‌های دانشجویان پلیس

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت : امروز یکی از سخت ترین ماموریت های نیروی انتظامی، تامین امنیت در اقصی نقاط کشور است و ما باید برای آن الزامات و برنامه های آموزشی مناسبی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار لطفعلی بختیاری با حضور در اردوگاه تاکتیکی در جمع فرماندهان، مسئولان و دانشجویان دوره ۲۹ مصوب و ۳۹ دانش آموخته این دانشگاه با درود و سلام به ارواح پاک شهدا  اظهار داشت: خداوند متعال  را شاکریم که به عنوان افسران نیروی انتظامی در کشوری که متعلق به حضرت صاحب الزمان (عج) است،   توفیق و فرصت خدمتگزاری داریم.

وی با اشاره به اهمیت  بصیرت افزایی  ادامه داد: توفیق بزرگی است که یک نیروی انتظامی و نظامی همراه با بصیرت در ماموریت ها پیش برود و در دانشگاه علوم انتظامی امین این توفیق و افتخار را داریم که با بهره مندی از  رویکرد تربیت دینی - انقلابی و  با آمادگی و اقتدار کامل وارد عرصه تامین امنیت شویم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، برگزاری اردوگاه تاکتیکی به منظور ارتقاء سطح توان رزمی و روحی دانشجویان در راستای اجرای آموزش های مهارتی را مهم برشمرد و تصریح کرد:یکی از مهمترین الزامات دستیابی به اقتدار؛ آمادگی های جسمانی  و روحی است.

سردار بختیاری ادامه داد:یک نیروی انتظامی و نظامی همواره باید در شرایط مختلف جوی و فیزیکی زندگی کند تا بتواند آمادگی همه جانبه خود را با برنامه مناسب و بهره مندی از آموزش های مختلف در جهت انجام سخت ترین ماموریت های متعدد در عرصه نظم و امنیت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از سخت ترین ماموریت های نیروی انتظامی، تامین امنیت در اقصی نقاط کشور است و ما باید برای آن الزامات و برنامه های آموزشی مناسبی داشته باشیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، نیاز به زندگی در شرایط سخت برای دانشجویان این دانشگاه را ضروری برشمرد و تاکید کرد: برگزاری اردوگاه تاکتیکی؛ اقدامی موثر  برای  ارتقاء توانمندی و مهارت های دانشجویان است.

کد N1986982

وبگردی