آفتاب

در جلسه وزیر ورزش با کانون مربیان فوتبال چه گذشت؟

در جلسه وزیر ورزش با کانون مربیان فوتبال چه گذشت؟

وزیر ورزش و جوانان امروز با اعضای کانون مربیان فوتبال گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با کانون مربیان فوتبال ایران دیدار کردند.

یاوری در این دیدار گفت: همین که سلطانی فر تمام اعضا را به اسم می شناسد و به برنامه های کانون اهمیت می دهد نشانه بسیار خوبی است. از وزیر می خواهیم کانون و تجربه های اعضای آن را بازوی فکری خود بداند.
بهمن فروتن گفت: مربیان نباید در ورزش و فوتبال کشور غریبه باشند خوشحالم که در دوره جدید وزارتخانه کانون و مربیان را به رسمیت می شناسد و اینجا خانه ماست. ما منتقد دلسوز فدراسیون هستیم و خوشحالم اینجا گوش شنوایی هست.
نادر فریاد شیران عنوان کرد: مسعود سلطانی فر فوتبال را می شناسد و می فهمد. این موضوع مربوط به امروز نیست. فدراسیون فوتبال بایستی کانون و اعضای آن را از خود بداند و به انتقادات آنها توجه کند.
حسین فرکی اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان می خواهم باشگاه های ریشه دار را احیا کند. امروز تیم های سازنده پاس و نفت کجا هستند؟ تقاضای من این است که زمینه ای ایجاد کنید تا فوتبال کشور از تجربه ما بهره مند شود.
مظلومی گفت: مربیان و بزرگان ذخایر فوتبال ایران هستند. الان ارتباط بهتری را برای حمایت از تیم های ملی و ساختار فوتبال نیاز داریم وزیر برای فوتبال وقت می گذارد و این موضوع مهمی است.
نکیسا اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با حضور تاج به جوانان اهمیت داد و سیاست خوبی را در پیش گرفته است. زمینه حضور مربیان جوان را ایجاد کرده و خوشحالم وزارت ورزش و جوانان به المپیاد ها و پرورش نوجوانان و جوانان اهمیت می دهد.

 

کد N1986892

وبگردی