آفتاب
با حضور در وزارت ورزش؛

نایب رئیس فدراسیون کشتی همچنان بدنبال ارز مبادله‌ای!

نایب رئیس فدراسیون کشتی همچنان بدنبال ارز مبادله‌ای!

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص آخرین وضعیت اعزام کاروان ایران به رقابتهای جهانی گفت: نایب رئیس فدراسیون همچنان در وزارت ورزش منتظر دریافت ارز مبادله ای است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا لایق در خصوص دریافت ارز مبادله ای برای اعزام تیم های ملی کشتی به رقابت های جهانی مجارستان اظهار داشت: در حالی که کمتر از ۱۲ساعت تا زمان اعزام تیم به رقابت های جهانی باقی مانده، هنوز ارز مبادله ای دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: ما پول مد نظر را از چند روز گذشته به حساب بانک مرکزی واریز کرده ایم و حتی حساب ارزی هم در بانک مد نظر بانک مرکزی باز کرده ایم.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: امروز رسول خادم شخصا برای دریافت ارز به بانک مرکزی مراجعه کرد و در حال حاضر منتظر این هستیم تا وزارت ورزش این ارز را به ما اختصاص دهد، چون کار از روند اداری بانک مرکزی خارج شده و نایب رییس فدراسیون هم اکنون در وزارت منتظر دریافت ارز است.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که حدود زمان زیادی  تا زمان اعزام به مجارستان باقی نمانده کشتی گیران، کادر  فنی و مسولان فدراسیون از نظر روحی و روانی تحت فشار هستند که سرانجام تیم می رود یا نمی رود. در حالی که برخی رقبای ما در حال پرواز به سوی بوداپست یا در محل برگزاری رقابت ها هستند.

لایق در پایان گفت: چون تمام پول را به حساب بانک مرکزی واریز کرده ایم، بودجه ای هم نداریم تا از بازار آزاد برای اعزام تیم ارز تهیه کنیم. امیدوارم با کمک وزیر ورزش و جوانان و مسئولان مالی وزارتخانه این مشکل برطرف و تیم اعزام شود.

کد N1986719

وبگردی