آفتاب
هفته اول لیگ برتر والیبال؛

اکبری: طبق انتظار برنده شدیم/ هفته اول همه تیم ها ناهماهنگ هستند

اکبری: طبق انتظار برنده شدیم/ هفته اول همه تیم ها ناهماهنگ هستند

سرمربی تیم والیبال سایپا پس از پیروزی مقابل عقاب نهاجا گفت: مهم پیروزی در این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت برنده شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه در خانه والیبال تهران با دیدار دو تیم سایپا و عقاب نهاجا آغاز شد که نارنجی پوشان سایپا موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم تازه وارد عقاب بگذرند.

پیمان اکبری سرمربی تیم سایپا پس از نخستین پیروزی در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: مهم این بود که پیروز بازی شدیم. همانطور که انتظار می رفت باید از بازی برنده بیرون می آمدیم. در هفته نخست رقابت ها، همه تیم ها ناهماهنگ هستند چرا که تیم ها بسیار دیر تشکیل شدند و همه از این موضوع رنج می برند.

وی افزود: خوشحالم که پیروز شدیم. امروز با تغییراتی که اعمال کردیم توانستیم پیروز میدان شویم و رفته رفته در مسابقات آینده به هماهنگی بیشتری خواهیم رسید.

اکبری در پاسخ به این سئوال که در بازی امروز درگیری لفظی بین او و فرهاد نفرزاده پیش آمد و او به شما گفت که باز هم شروع کردید. منظور نفرزاده از این شروع کردن ها چه بود ؟گفت: نمی دانم این را باید از خودنفرزاده بپرسید.

کد N1986694

وبگردی