آفتاب

تدوین و عرضه اسناد و پژوهش‌های پیرامون خلیج فارس در سازمان سمت

تدوین و عرضه اسناد و پژوهش‌های پیرامون خلیج فارس در سازمان سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) و دانشگاه خلیج فارس، برای انجام فعالیت‌های پژوهشی و تدوین کتاب، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسنا، در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی، سرپرست سازمان «سمت» و دکترعبدالمجید مصلح، رئیس دانشگاه خلیج‌فارس، تفاهم‌نامه همکاری دوسویه در جهت انجام امور پژوهشی بر روی اسناد مرکز اسناد این دانشگاه و همچنین تهیه و تدوین کتاب‌های مورد نیاز دانشجویان دانشگاه خلیج فارس، به امضای طرفین رسید.

دکتر مصلح دراین نشست با ارائه توضیحاتی درباره دانشگاه خلیج فارس، خواستار همکاری سازمان «سمت» در زمینه انجام امور پژوهشی بر روی اسناد فهرست شده در مرکز اسناد دانشگاه خلیج فارس و انتشار آن در قالب مجموعه مقالات شد.

قربانعلی باقری‌بردی، مدیر کتابخانه مرکزی و رئیس مرکز اسناد دانشگاه خلیج فارس نیز تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود اسناد موجود در مرکز اسناد دانشگاه، با یاری سازمان «سمت» در قالب سمینار، کنفرانس، طرح پژوهشی یا پایان‌نامه تحلیل شوند و مجموعه پژوهش‌های انجام شده برای عرضه داخلی و به ویژه بین‌المللی، در اختیار «سمت» قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، حمیدرضا خادمی (رئیس پژوهشکده «سمت»)، محمدرضا سعیدی(معاون نظارت علمی و فنی این سازمان)، مهدی زارع بهرام‌آبادی (مدیر پژوهشی «سمت» )و وحید محمودی (عضو پژوهشکده این سازمان)، از دیگر حاضران در جلسه بودند.

انتهای پیام

کد N1986642

وبگردی