آفتاب
کاروان قایقرانی ایران راهی ازبکستان می شود؛

باقری: مشکل ارز را حل کردیم/ هم قرض کردیم؛ هم ارز دادند!

باقری: مشکل ارز را حل کردیم/ هم قرض کردیم؛ هم ارز دادند!

دبیر فدراسیون قایقرانی از حل مشکل اعزام تیم های آبهای آرام ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: مشکل ارزی تیم را حل کردیم.

احمد باقری  در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خدا را شکر مشکل ارز تیم حل شد. هم قرض کردیم و هم به ما ارز دادند. وزارتخانه نامه را به بانک مرکزی ارسال کرده و ارز هم تهیه شده و تیم آماده حرکت است. قرار است تیم صبح فردا پنجشنبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان شود. 

وی در پاسخ به این سوال که « شنیده شده برخی از مربیان و ورزشکاران از ترکیب تیم حذف شده اند تا تیم با تعداد کمتری راهی مسابقات شود آیا این مسئله درست است؟ »، گفت: در هر صورت کاروان ما بزرگ بود و چون هزینه های اعزام تیم بالا بود تعداد ورزشکاران و کادر را کاهش دادیم. تلاش شد تا ورزشکارانی راهی مسابقات شوند که شانس بیشتری برای کسب مدال دارند. این نفرات تنها به این دلیل حذف نشده اند بلکه در چند مرحله اردو حذف شده و بهترین قایقرانان راهی این رقابتها می شوند. 

دبیر فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که « قرار بوده تیم اواسط هفته جاری راهی ازبکستان شود اما با تاخیر زمانی فردا به این کشور سفر می کند؛ دلیل این مشکل چیست؟» ، خاطرنشان کرد: به دلیل همین مشکلات مالی که در گذشته داشتیم مجبور شدیم تیم را یکی دو روز دیرتر از زمان مقرر اعزام کنیم.

وی تصریح کرد: ما پیش بینی کسب ۲۰ مدال در این رقابتها داریم. پاروزنان جوانان، زیر ۲۳ سال و معلولین ما در این مسابقات حاضر هستند و تیمی ۵۰ نفره راهی ازبکستان می شود. 

کد N1986626

وبگردی