آفتاب

آتش سنگین ارتش سوریه ضد مواضع داعش در صحرای سویداء

آتش سنگین ارتش سوریه ضد مواضع داعش در صحرای سویداء

منابع سوری از حملات سنگین موشکی، توپخانه ای و هوایی ارتش سوریه به مواضع داعش در صحرای سویدا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه پس از اینکه آتش بس اعلام شده به منظور تسلیم داعشی ها راه به جایی نبرد، امروز چهارشنبه به شدت مواضع تکفیری ها را در عمق منطقه بلندی های الصفا در بادیه شرقی در استان السویدا زیر آتش گرفت.

ارتش سوریه طی روزهای گذشته بر منطقه قبر الشیخ حسین و آخرین منابع آبی داعش در منطقه مسلط شده بود؛ ظهر سه شنبه آتش بسی را به منظور تسلیم داعشی ها برقرار کرد اما داعشی ها آتش بس را نقض کردند و بامداد امروز به مواضع ارتش سوریه حمله کردند که ارتش سوریه ضمن دفع یورش آنها شماری از تروریستها را به هلاکت رساند و زخمی کرد.

به دنبال آن ارتش سوریه صبح امروز به شدت مواضع داعش در منطقه بلندی های الصفا را با توپخانه و موشک اندازها زیر آتش قرار داد و همزمان نیروی هوایی سوریه نیز در حال بمباران استحکامات داعش و درهم شکستن خطوط دفاعی آن است.

ارتش سوریه عملیات آزادی سازی بادیه السویداء را در ۲۵ جولای گذشته شروع کرده است و در ۱۷ آگوست داعشی ها را در بلندی های الصفا به محاصره کامل درآورده و از مرحله محاصره به مرحله حمله روی آورده و دستاوردهای چشمگیری ضد تکفیری ها به دست آورده است.

کد N1986615

وبگردی