آفتاب

کمالوندی با خانواده شهید کشاورز حداد دیدار کرد

کمالوندی با خانواده شهید کشاورز حداد دیدار کرد

سخنگو و معاون امور بین‌‌‌‌الملل، حقوقی و مجلس، مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌‌‌رسانی و تیم حفاظت رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در منزل خانواده شهید رحیم کشاورز حداد، از شهدای سپاه حفاظت انصار، با اعضای خانواده این شهید معزز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز کمالوندی در این دیدار گفت: ما مدیون شهدا هستیم و هر چه داریم از شهدا داریم. آنها نزد خدایشان روزی می‌‌‌برند، عند ربهم یرزقون ان‌شاءالله ما را هم شفاعت کنند تا علیرغم فشارهای بین‌‌‌‌المللی کشور کارش را پیش ببرد.

وی افزود: با تجربیاتی که از چهار گوشه جهان دارم و بر اساس علم یقین عرض می‌‌‌‌‌کنم کشور ما به واسطه خون شهدا بیمه است. هر قدر مشکلات باشد باز هم کشورمان پیش می‌‌‌‌‌‌رود. شهدا زنده هستند، شاهد هستند و شفاعت می‌‌کنند. آنها کمک می‌‌‌کنند که این انقلاب راه خودش را برود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: شهید با خدا معامله کرده و اجرش را از او می‌‌‌‌گیرد. آنها برای خدا به جبهه رفتند و خدا هم اجرشان را تضمین کرده است. خودشان جایگاه خوبی دارند و می‌‌توانند شفاعت کنند.

کمالوندی اضافه کرد: ان‌‌‌‌شاءالله همانطور که این خانواده عریق بوده شما در مسیر خداوند باشید، کسی که به خدا ایمان داشته باشد، رسیدن به محضر الهی را نزدیک می‌‌‌‌بیند.

کد N1986594

وبگردی