آفتاب
با همراهی تیم حفاظت صالحی؛

کمالوندی با خانواده شهید «کشاورز حداد» دیدار کرد

کمالوندی با خانواده شهید «کشاورز حداد» دیدار کرد

معاون امور بین الملل سازمان انرژی اتمی با حضور در منزل خانواده شهید رحیم کشاورز حداد با اعضای خانواده این شهید معزز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز کمالوندی، معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس، مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی و تیم حفاظت علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در منزل خانواده شهید رحیم کشاورز حداد، از شهداء سپاه حفاظت انصار، با اعضای خانواده این شهید معزز دیدار و گفتگو کردند.

کمالوندی در این دیدار گفت: ما مدیون شهداء هستیم و هر چه داریم از شهداء داریم. آنها نزد خدایشان روزی می برند عند ربهم یرزقون انشاءالله ما را هم شفاعت کنند تا علیرغم فشارهای بین المللی کشور کارش را پیش ببرد.

وی افزود: با تجربیاتی که از چهار گوشه جهان دارم و بر اساس علم یقین عرض می کنم کشور ما به واسطه خون شهداء بیمه است. هر قدر مشکلات باشد باز هم کشورمان پیش می رود. شهداء زنده هستند، شاهد هستند و شفاعت می کنند. آنها کمک می کنند که این انقلاب راه خودش را برود.

کمالوندی تصریح کرد: شهید با خدا معامله کرده و اجرش را از او می گیرد. آنها برای خدا به جبهه رفتند و خدا هم اجرشان را تضمین کرده است. خودشان جایگاه خوبی دارند و می توانند شفاعت کنند.

وی به خانواده شهید افزود: ان شاءالله همانطور که این خانواده عریق بوده شما در مسیر خداوند باشید، کسی که به خدا ایمان داشته باشد، رسیدن به محضر الهی را نزدیک می بیند.

کد N1986572

وبگردی