آفتاب
با صدور پیامی؛

سرلشکر باقری درخشش کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی را تبریک گفت

سرلشکر باقری درخشش کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، افتخارآفرینی و درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ و کسب جایگاه سوم آسیا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش کم‌نظیر زنان و مردان ورزشکار ایرانی در بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که با ۱۳۶ مدال رنگارنگ و کسب جایگاه سوم قاره کهن رقم خورد، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات ایران اسلامی افزود.

این دستاورد بزرگ در شرایط خطیر امروز که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با حربه تحریم، جنگ اقتصادی و عملیات روانی در آرزوی تضعیف و انزوای ایران عزیز هستند، بیش از هر واقعیت دیگری، بیانگر ایمان، اقتدار و اراده مستحکم و خلل‌ناپذیر ملت ایران است که توسط کاروان ورزشی جانبازان، معلولین و نابینایان کشور در این آوردگاه بزرگ، تجلی یافته است.

اینجانب به نمایندگی از آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این پیروزی درخشان را به جامعه ورزش و یکایک اعضای کاروان ورزشکاران کشورمان تبریک عرض می‌نمایم و تداوم توفیق و سربلندی آنان در سایر میدان‌های سترگ پیش رو را در سایه الطاف و عنایات خداوندی آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح»

کد N1986557

وبگردی