آفتاب

نمایش «بمب ساعتی» برای مدیران کارگری

نمایش «بمب ساعتی» برای مدیران کارگری

اولین اکران فیلم مستند «بمب ساعتی» روز دوشنبه سی‌ام مهر ماه از ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر در سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین اکران فیلم مستند «بمب ساعتی» روز دوشنبه سی ام مهر ماه از ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر در سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

بحران صندوق‌های بازنشستگی در کنار بحران آب و محیط زیست، از چالش‌ها و مسائل اصلی کشور در حوزه سیاست‌گذاری می‌‌باشد که در تدوین برنامه ششم توسعه کشور نیز بر آن تأکید شده است.

از این رو معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری اقدام به ساخت فیلم مستند سیاستی «بمب ساعتی» کرده است.

این مستند با استفاده از مطالعات و تجربیات داخلی و بین‌المللی روایتی از تاریخچه به وجود آمدن صندوق‌های بازنشستگی در ایران و مسایل و مشکلات گذشته و امروز این صندوق‌ها با هدف تاثیرگذاری بر سیاستهای عمومی است.

نویسنده، پژوهشگر و کارگردان این مستند ۵۵ دقیقه‌ای که تولید سال ۱۳۹۷ معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است «کمیل سوهانی» و «حسین خداپرست» هستند.

اولین مراسم اکران این فیلم مستند همراه با پنل تخصصی بحث و گفتگو که با حضور جمعی از نمایندگان  مجلس شورای اسلامی و اعضای دولت، مدیران عامل و اعضای هیئت‌ مدیره‌های صندوق‌های بازنشستگی و کانون‌های بازنشستگی ، صاحب‌نظران حوزه رفاه اجتماعی و اساتید محترم دانشگاه همراه است، در روز دوشنبه سی ام مهر ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

کد N1986545

وبگردی