آفتاب
مدیرعامل بنیاد خانواده:

حل مشکلات حوزه خانواده در گروی همکاری مردم و دستگاههای دولتی است

حل مشکلات حوزه خانواده در گروی همکاری مردم و دستگاههای دولتی است

مدیرعامل بنیاد خانواده گفت: حل مشکلات حوزه خانواده در گروی همکاری مردم و دستگاههای دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا رویت مدیر عامل بنیاد خانواده کشور در کنگره ملی خانواده با اشاره به اینکه با توجه به تاریخ و آموزه‌های دینی در حال حاضر وضعیت خانواده در کشور ما وضعیت خوبی ندارد، اظهار داشت: وضعیت امروز خانواده‌ها در جامعه می‌طلبد که فکر و تأملی بر این موضوع داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هر جا ملت و مردم در کنار یکدیگر بودند، پیروز شدند و همانگونه که دین بر موضوع خانواده تاکید داشته است، گفت: امروز نیازمند این هستیم که دستگاه‌های حاکمیتی و مردم در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا مشکلاتی که در حوزه خانواده داریم، برطرف شود.

حجت الاسلام رویت افزود: امروز سازمان‌های مردم نهاد باید در حوزه‌های مختلف با یکدیگر همکاری داشته باشند تا تجربیاتی که طی سال‌های گذشته به دست آوردند را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

مدیرعامل بنیاد خانواده با بیان اینکه باید اینگونه کنگره و همایش‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم آسیب‌ها را به خوبی شناسایی و آن‌ها را در اختیار دستگاه‌های حاکمیت قرار دهیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سازمان‌های مردم نهاد در حوزه نشر کتاب در حوزه خانواده وارد شدند و در این حوزه کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امروز متاسفانه دستگاه‌های حاکمیتی نگاه خوبی به سازمان‌های مردم نهاد در حوزه خانواده ندارند، افزود: باید توانمندی‌های خود را به گونه‌ای به نمایش بگذاریم تا دستگاه‌های حاکمیتی ماموریت‌های زیادی اختیار سازمان‌های مردم نهاد قرار دهند.

کد N1986533

وبگردی