آفتاب

کشف بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان

کشف بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در شش ماهه اول سال جاری بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی امروز(چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: نیروی انتظامی به معنای واقعی مردمی است و یکی از اهداف انقلاب اسلامی هم این بوده که مردم حاکم بر همه چیز باشند. نیروی انتظامی روز به روز در جهت خدمتگزاریِ حداکثری تلاش می‌کند.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی از بطن مردم است، ادامه داد: خدمت به مردم مغتنم است اگر این خدمت در نظام اسلامی و برای مردم ولایتمدار باشد نیز پاداشی مضاعف دارد. خدمت به مردم و پوشیدن لباس سربازی و شهادت را لطف خداوند می‌دانیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه خدمت باید حداکثری و بی‌منت باشد، گفت: معتقدیم همه امور از جمله تولید امنیت توسط مردم انجام می‌شود. امروز ریشه امنیت موجود در استان و شهرستان گلپایگان، نجابت و درستی مردم است هرچند که دستگاه‌های امنیت ساز شبانه‌روز خدمت می‌کنند، اما ریشه امنیت در مردم نجیب است.

معصوم بیگی افزود: امروز نعمت امنیت به خوبی در کشور وجود دارد در حالی که در کشورهای دیگر چنین نعمتی به این جامعیت وجود ندارد پس باید قدر بدانیم و آن را حفظ کنیم. در شش‌ماهه اول سال جاری بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه آن قابل مقایسه نیست چرا که میزان زیادی است  و این نشان از پرتحرک بودن نیروی انتظامی دارد. همچنین دشمنان و معاندین از هر راهی که بتوانند می‌خواهند ضربه وارد کنند.

وی یادآورشد: به هر میزانی که از تولیدات ایرانی استقبال کنیم اشتغال زیاد می‌شود لذا نقش مردم در این مهم، حیاتی است.

انتهای پیام

کد N1986516

وبگردی