آفتاب
برانکو ایوانکوویچ:

به مسابقات برگشتیم

به مسابقات برگشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از استراحتی که داشتیم دوباره به مسابقات برگشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه پرسپولیس و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بعد از یک استراحت کوتاه به مسابقات برگشتیم. فردا اولین بازی خودمان در جام حذفی را داریم. سپس بازی بسیار مهم السد را داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همانطور که می دانید بازی پیش روی پرسپولیس مهم ترین بازی ماست. قبلا تجربه تلخی از جام حذفی داریم. از قشقایی باختیم و می دانیم شرایط جام حذفی چگونه است. پارسال هم از نفت آبادان باختیم. البته که قدرت خودمان را مقابل نود ارومیه کم نمی دانیم و شرایط‌مان را می شناسیم.

وی افزود: در حال حاضر در بهترین مسیر در کسب قهرمانی ها قرار داریم. همیشه گفته ام بیشترین جام را می خواهیم. می دانیم با چه تیمی بازی داریم. نود ارومیه لیگ یک را بد شروع کرده اما در چهار بازی اخیر پیشرفت محسوسی داشته است. آنها مقابل اکسین البرز و آلومینیوم اراک بازی خوبی داشته اند. آنها در چهار بازی اخیر خود تنها یک گل دریافت کرده اندِ طبیعی است انتظار یک بازی متعصبانه، جنگجویانه و احساسی را داریم.

برانکو درباره اهمیت این دیدار تصریح کرد: این بازی برای ما خیلی مهم است تا هم به مرحله بعدی برویم و هم اینکه قبل از بازی با السد روند بردهای خود را ادامه دهیم. پس با قوی‌ترین ترکیبمان بازی خواهیم کرد.

برانکو درباره ترکیب احتمالی سرخپوشان اظهار داشت: بیرانوند را نخواهیم داشت. مثل بشار رسن که در غم از دست دادن مادرش است. همچنین امید عالیشاه را هم به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت. ضمن اینکه حسین ماهینی هم هفته آینده عمل خواهد کرد.

کد N1986414

وبگردی