آفتاب

اتمام تعمیرات اساسی چاه‎ها و تاسیسات گازی شرکت نفت و گاز شرق

اتمام تعمیرات اساسی چاه‎ها و تاسیسات گازی شرکت نفت و گاز شرق

تعمیرات اساسی چاه ها و تاسیسات گازی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با هدف افزایش اطمینان برای تولید پایدار فصل سرد سال به پایان رسید.

به گزارش ایلنا از شرکت ملی نفت ایران، سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با اعلام این خبر افزود: فعالیت های صورت گرفته شامل تعمیرات تاسیسات 29 حلقه چاه گاز ترش، 21 حلقه چاه گاز شیرین، پنج مرکز جمع آوری گاز ترش و شیرین و تاسیسات مرکز اندازه گیری خانگیران می شود.

احمد رجبی اظهار کرد: در طی مدت تعمیرات، حدود 46 هزار و 600 نفر ساعت روی 6 هزار و 700 مورد درخواست کار مشتمل بر تعمیرات پیشگیرانه، موردی و اصلاحی صورت گرفته است. لازم به ذکر است برنامه تعمیرات اساسی از 14 فروردین ماه به دنبال کاهش گاز مصرفی آغاز و با توجه به تعدد مراکز، تاسیسات و چاه ها طی فرایند کاری و جدول زمانی تا آغاز فصل پاییز و افزایش نیاز پالایشگاه به گاز ادامه می یابد.

وی ادامه داد: حجم فعالیت های صورت گرفته در تعمیرات اساسی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش 40 درصدی تعداد درخواست کارها و پنج درصدی نفر ساعت را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، تعویض نقاط معیوب چند راهه های یک و دو 24 اینچ ، تعویض تفکیک گر سایکلونی خط اصلی مرکز اندازه گیری خانگیران از مهمترین فعالیت های انجام شده از سوی همکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق است که مورد تقدیر مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران قرار گرفت.

کد N1985366

وبگردی