آفتاب
حجت‌الاسلام محمدحسنی:

نقشه راه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح است

نقشه راه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نقشه راه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای آینده، اجرای طرح‌های دوازده گانه فرهنگی «مصباح» است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در حاشیه مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم که صبح امروز به مناسبت ۲۴ مهر سالروز تأسیس این سازمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با اهمیت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: همه ما موظف هستیم به‌ عنوان امانت‌داران شهدا، این راه را ادامه دهیم؛ بهترین راه ادامه مسیر نورانی شهدا، الگوگیری از سبک زندگی آن‌هاست.

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایش این است که سبک زندگی شهیدان را به نسل نو منتقل کند و در این زمینه اقدام‌های فراوانی از طریق فضای مجازی، فیلم‌ها، سخنرانی‌ها و نشریه‌ها و مجله‌ها صورت گرفته است.

محمد حسنی با اشاره به تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ۲۴ مهر ۱۳۵۸ با پیشنهاد مقام معظم رهبری و تصویب امام خمینی(ره)، برای تعمیق باورهای دینی در میان کارکنان ارتش افزود: می‌توانیم بگوییم که امام(ره) به آرزوی خودشان رسیدند و ما امروز از ارتشی ولایی، مومن، متدین، انقلابی، جهادی و شهادت‌طلب برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: ارتش ما امروز ارتشی قرآنی و نورانی است. محور و جانمایه تلاش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش «قرآن» است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نقشه راه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای آینده، اجرای طرح های دوازده گانه فرهنگی «مصباح» است که در یک سال گذشته تهیه شده و امروز هم در حال اجراست و همه مخاطبین در ارتش را تحت پوشش قرار می‌دهد.

محمد حسنی افزود: طرح‌های مصباح‌ در ارتباط با ساماندهی امور دینی، فرهنگی و مکتبی مربوط به سربازان، کارکنان پایور، خانواده‌های کارکنان و بسیجیان و هیئات ارتش است.

وی درپایان تصریح کرد: کتابخوانی، ترویج مفاهیم نهج‌البلاغه و به ویژه توانمندسازی جوانان برای استفاده صحیح از فضای مجازی از جمله مصادیق گنجانده شده در طرح‌های مصباح است.

کد N1985148

وبگردی