آفتاب

جزئیات قرارداد تامین قطعات مترو در داخل کشور

جزئیات قرارداد تامین قطعات مترو در داخل کشور

همشهری‌انلاین: مدیرعامل شرکت مترو تهران جزئیات تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی را تشریح کرد.

 علی امام، مديرعامل مترو تهران عصر دوشنبه 23 مهر در مراسم امضا تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی و شرکت مترو گفت: برای ما افتخار است که این تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی و مترو تهران در راستای تامین قطعات و تجهیزات به امضا رسیده است. جهاد دانشگاهی شجره طیبه و فرزند انقلاب است که خیرات این مجموعه علمی در کل کشور نمایان شده است.

به گزارش ایسنا،علي امام افزود: با استقرار مدیریت جدید شهری، اتکا به توان داخلی در دستور کار قرار گرفت و جهاد دانشگاهی اعلام آمادگی کرد که می‌تواند در تامین و ساخت تجهیزات و قطعات مترو به ما کمک کند.جهاد دانشگاهی با صنایع مختلف، دانشگاه‌ها و مراکز علمی متعدد ارتباط دارد و می‌تواند پاسخگو نیاز ما در صنعت مترو باشد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان این‌که تحریم‌های ظالمانه علیه ایران موجب شد که به استفاده از توان و اتکا تولیدات داخلی را در دستور کار قرار دهیم، گفت: همکاری مترو و جهاد دانشگاهی در زمینه‌هایی همچون سیستم رانش واگن‌های مترو، گیت‌ها، سیگنالینگ، ساخت تجهیزات فلزی مورد نیاز صنعت مترو، پست‌های RS، تجهیزات برقی و... است. همچنین بومی‌سازی و ساخت تجهیزات مورد نیاز ایستگاه‌های مترو و تجهیزات تعمیرگاهی ناوگان، منطبق بر استانداردهای معتبر بین‌المللی نیز جزو مفاد این تفاهم‌نامه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه با حضور پورسیدآقایی - رییس هیات مدیره مترو و معاون حمل و نقل شهرداری تهران ، امام - مدیرعامل شرکت مترو تهران و طیبی - رئیس جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

کد N1985115

وبگردی