آفتاب

عبدالله‌ ناصری: هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم حتی جلوی استقلال/ دوست دارم اولین گلم را به رحمتی بزنم

عبدالله‌ ناصری: هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم حتی جلوی استقلال/ دوست دارم اولین گلم را به رحمتی بزنم

وینگر راست سایپا در مورد تقابل حساس با استقلال صحبت کرد.

عبدالله‌ ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سایپا اظهار داشت: خوشبختانه در فرصت تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روی تاکتیک‌های هجومی و دفاعی بیشتر کار کردیم و از لحاظ روحی هم تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و منتظر شروع مجدد بازی‌ها هستیم.

وی در مورد رویارویی با استقلال گفت: بازی خیلی سختی داریم و استقلال تیم خوبی است که بازیکنان جوان با کیفیت و با انگیزه‌ای در اختیار دارد که خطرناک هستند و باید حواسمان مقابل این تیم خیلی جمع باشد.

وینگر سایپا در مورد افت نتایج استقلال در فصل جاری عنوان کرد: بله فکر می‌کنم جابجایی‌های زیاد در ترکیب تیم داشتند و بازیکنان خوبی از دست دادند و نفرات جدید هم هنوز نتوانستند در این تیم جا بیافتند و به خاطر همین نتایج قابل قبولی نگرفته است ولی تیم خوبی هستند و بهتر می‌شوند.

ناصری در مورد اینکه سایپا با چه هدفی به مصاف استقلال می‌رود اظهار داشت: ما در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و بازی محتاطانه در دستور کار تیم ما نیست و دایی با این روش فوتبال بیگانه است و هدف ما برابر استقلال هم فقط و فقط پیروزی است.

وی در مورد اینکه آیا در این بازی گلزنی می‌کند یا نه هم گفت: همه تلاشم را می‌کنم که یا گل بزنم و یا پاس گل بدهم ولی در مجموع مهم نتیجه گرفتن تیم است. من تا به حال موفق نشدم به رحمتی گل بزنم و هرچه موقعیت داشتم از من گرفت ولی امیدوارم در این بازی موفق به انجام این کار شوم.

کد N1985109

وبگردی