آفتاب

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه مرزداران با سوداگران

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه مرزداران با سوداگران

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزبانان علیه قاچاقچیان مسلح و کشف ۲۱۴ کیلوگرم تریاک در مرز‌های حوزه شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "سعید کمیلی" در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، مقابله با سوداگران مرگ را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند بوسیله یک دستگاه خودرو تویوتا مقادیری مواد مخدر را وارد کشور کنند که با اقدام به موقع و اجرای کمین هدفمند توسط مرزداران، موفق به انجام این کار نشدند و مأموران با اجرای سنگین آتش سوداگران مرگ را زمین گیر کرده و محموله مواد مخدر را از چنگال قاچاقچیان خارج کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند مقدار ۲۱۴ کیلوگرم تریاک، یک دستگاه خودروی تویوتا و مقادیری سلاح و مهمات را نیز کشف کنند.

سردار کمیلی در خاتمه خاطر نشان کرد: مرزداران استان با تعامل و همکاری خوب مرزنشینان استوارتر از گذشته از مرز‌های جنوب شرق کشور محافظت می‌کنند و اجازه هیچ گونه تحرکی را به متجاوزان و قاچاقچیان نخواهند داد.

کد N1985032

وبگردی