آفتاب

«بهروز نعمتی» دبیرکل حزب رفاه ملت شد

«بهروز نعمتی» دبیرکل حزب رفاه ملت شد

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران از انتخاب بهروز نعمتی به عنوان دبیرکل این حزب خبر داد.

سیدشریف حسینی سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، از انتخاب «بهروز نعمتی» به عنوان دبیرکل این تشکل خبر داد.

وی در همین باره اظهار داشت: آقای بهروز نعمتی با کسب اکثریت آرای شورای مرکزی حزب رفاه ملت، در رقابت با سیدشهاب الدین صدر به عنوان دبیرکل انتخاب شد.

حسینی افزود: همچنین، اصغر یداللهی موحد، عالی‌خانی و شریف حسینی به ترتیب به عنوان قائم مقام، خزانه‌دار و سخنگوی حزب رفاه ملت انتخاب شدند.

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران، افتتاح دفاتر استانی و تعیین کمیته های داخلی را از مهم ترین دستور کارهای آینده حزب «رفاه ملت» عنوان کرد.  

شریف حسینی درباره نقش علی لاریجانی و کاظم جلالی در حزب رفاه ملت گفت: حزب رفاه ملت، به هیچ شخص و جریان فکری وابسته نیست.

وی تاکید کرد: در شورای مرکزی حزب رفاه ملت، تفکرات مختلفی حول مفهوم «اعتدال» دور هم جمع شده‌ است؛ ما گروه معتدلی هستیم که به سمت نیاز فعلی جامعه که «رفاه ملت» است، حرکت خواهیم کرد.

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حزب رفاه ملت برای انتخابات آینده مجلس، حاضر است با کدام طیف سیاسی اعم از اصلاح طلب یا اصولگرا لیست مشترک بدهد گفت: این موضوعی است که باید جمع درباره آن تصمیم بگیرد. حتما تبادل نظر می شود و مطمئنا به اصلح موضوعی که نیاز جامعه باشد، رای خواهیم داد.

کد N1985014

وبگردی