آفتاب

تقدیر رئیس سازمان شهرداری‌ها از همسر سردار شهید مهدی باکری

تقدیر رئیس سازمان شهرداری‌ها از همسر سردار شهید مهدی باکری

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در دیدار با همسر سردار شهید مهدی باکری گفت: وظیفه همگان حرکت در مسیر تداوم راه شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مهدی جمالی نژاد با تاکید براینکه پاسداری از خون شهیدان گرانقدرمان، وظیفه‌ای همگانی است، اظهار کرد: رفتار و اعمال شهید مهدی باکری در دوران تصدی سمت شهرداری ارومیه که خاطرات آن همچنان درحال بازگویی است از الگوهای بی نظیر در خدمت بی‌منت به مردم است و امیدوارم شهرداران کشور به آن توجه لازم معطوف کنند.

وی خانواده شهدا را افتخاری برای کشور توصیف و تصریح کرد: خانواده شهدا در راه خدا، ‌اسلام، انقلاب و استقلال کشور همه هستی خود را فدا کردند و اگر این فداکاری‌ها نبود، نمی‌توانستیم کشور و استقلال آن را حفظ کنیم.

جمالی نژاد همچنین با قدردانی از صبر و فداکاری همسران شهدا خطاب به همسر سردار شهید مهدی باکری گفت: شما نیز بار سنگینی بر دوش داشتید و صبر و فداکاری زیادی انجام ‏داده‌اید و بدون تردید از پاداش و اجر الهی برخوردار خواهید بود.‏

در این دیدار مدرس - همسر سردار شهید مهدی باکری - با ذکر خاطراتی از این شهید عالی مقام در دوران شهرداری ارومیه و دفاع مقدس، ایمان و اعتقاد به اسلام، اخلاص، مردم داری، مردمی بودن، پرکاری، ساده زیستی، مقابله با دست‌اندازی به بیت‌المال و رسیدگی به اقشار مستضعف را از ویژگی های شخصیتی این شهید عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این دیدار که معاونان و جمعی از مدیران این سازمان هم حضور داشتند، با اهدا لوح تقدیر از همسر شهید مهدی باکری تجلیل کرد.

کد N1984959

وبگردی