آفتاب

آلومینیوم اراک - شاهین بوشهر؛ مدعیان صعود در اراک به دنبال سه امتیاز

آلومینیوم اراک - شاهین بوشهر؛ مدعیان صعود در اراک به دنبال سه امتیاز

​تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و شاهین شهرداری بوشهر در چهارچوب هفته هشتم لیگ یک از ساعت 15:15 روز سه شنبه 24 مهر ماه در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک،  هفته گذشته در زمین نامساعد تختی ارومیه با یک گل مغلوب تیم نود ارومیه شد و در دیدار این هفته به دنبال جبران شکست هفته گذشته و بازگشت به منطقه صعود است. آلومینیوم در پایان هفته هفتم با یازده امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

شاهین شهرداری بوشهر دیگر تیم با برنامه این فصل نیز هفته گذشته را با پیروزی خانگی در مقابل تیم قدرتمند اکسین البرز پشت سر گذاشت و با دوازده امتیاز در رده سوم جای گرفت. این نتایج موجب شد تا یکی از تماشایی ترین و حساس ترین دیدار های هفته هشتم در اراک برگزار شود.

از دیگر جذابیتهای این دیدار میتوان به رو یا رویی دو مربی موفق سالهای اخیر لیگ یک اشاره کرد که فصل گذشته تا هفته های آخر برای صعود تلاش میکردند و این بازی برای دو مربی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شاهین این فصل با جذب محمود فکری به دنبال صعود است و اراکی ها نیز بدون شک هدفی جز موفقیت در این فصل را ندارند.

این دیدار را مصطفی بینش – حسین سلیمانی – هاشم خدابنده – ابوالفضل دوستی قضاوت خواهند کرد و ناظر دیدار نیز  رضا عبدوس خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید که اراکی ها سه امتیاز شیرین خانگی را در اراک کسب میکنند یا این بوشهری ها هستند که با سه امتیاز اراک را ترک میکنند،شاید هم تساوی حاصل نبرد مدعیان در هفته هشتم باشد.

کد N1984823

وبگردی