آفتاب

المپیک ۲۰۱۸جوانان؛ کریمی و زارع به مدال نقره کشتی آزاد رسیدند

المپیک ۲۰۱۸جوانان؛ کریمی و زارع به مدال نقره کشتی آزاد رسیدند

همشهری آنلاین: محمد کریمی و امیرحسین زارع به مدال نقره اوزان ۶۵ و ۱۱۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین رسیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پيكارهای کشتی آزاد بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین روز یکشنبه (22 مهر) در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد و دو نماینده کشتی آزاد نوجوانان کشورمان به مدال نقره رسیدند.

این مسابقات در هر وزن با حضور 6 نفر و به صورت جدول نوردیک و در دو گروه سه نفره برگزار شد که در وزن 65 کیلوگرم محمد کریمی در کشتی نخست مقابل تارک اسماعیل از مصر با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و در کشتی دوم با نتیجه 10 بر 0 از سد کارسون مان‌ویل از آمریکا گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 1 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 110 کیلوگرم نیز امیرحسین زارع در دیدار اول خود با نتیجه 11 بر 0 توماس بارنس از استرالیا را مغلوب کرد و در مبارزه دوم هم با نتیجه 11 بر 0 مقابل احمد خلیل از مصر به پیروزی رسیده و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار مقابل سرگئی کوزیریف از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

 

کد N1984753

وبگردی