آفتاب

جلسه ستاد بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار برگزار شد

جلسه هیات اجرایی خانه کارگر و ستاد بزرگداشت ۲۹ آبان (سالروز تصویب قانون کار) استان گلستان در محل تشکیلات خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هیات اجرایی خانه کارگر  و ستاد بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار (۲۹ آبان) استان گلستان همزمان با حضور رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، رئیس کانون شوراهای اسلامی کار دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر قزوین در محل این تشکیلات برگزار شد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در مورد نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت سال روز تصویب قانون کار در روز ۲۹ آبان در خصوص مسائل و موضوعات روز کارگران و بازنشستگان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و اعضای حاضر نقطه نظرات و همچنین نقدهای خود نسبت به برنامه‌های سال‌های گذشته و آتی را مطرح کردند.

از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه؛ موضوع اخراج کارگران فصلی شرکت دخانیات گلستان، مطالبات معوق مزدی کارگران  شرکت زمزم وموضوعاتی همانند افزایش تعداد کارگران مقرری‌بگیر، بیمه بیکاری و حضور حداکثری اعضای هیئت اجرایی در گردهمایی سراسر خانه‌های کارگر سراسر کشور بوده است. در این نشست درباره افزایش حقوق و معیشت بازنشستگان و شاغلان نیز گفتگو و هر یک از اعضای هیات‌های اجرابی نظرات خود را ارائه نمودند.

کد N1984456

وبگردی