آفتاب

حل موضوع درمان به استراتژی مبتنی بر منافع بازنشستگان نیاز دارد

حل موضوع درمان به استراتژی مبتنی بر منافع بازنشستگان نیاز دارد

مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد به نمایندگی از مدیرعامل این صندوق با سفر به استان کرمان و بازدید از دفتر امور بازنشستگان فولاد کرمان و همچنین دفتر رابط بازنشستگان در شهرستان زرند در فضایی صمیمانه با بازنشستگان فولاد دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سیدمحسن امامی‌فر در این بازدید که همزمان با توزیع رفاه کارت و ثبت‌نام از بازنشستگان فولاد جهت صدور کارت احراز هویت صورت گرفت، پای درد و دل بازنشستگان نشست و بازنشستگان فولاد نیز مسایل و مشکلات خود در حوزه‌های گوناگون به ویژه معیشتی و درمان را با مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد درمیان گذاشتند.

عمده مشکلات بازنشستگان در خصوص درمان بود و امامی‌فر در این خصوص اظهار داشت: حل و فصل موضوع اساسی “درمان” عزم و اراده جدی می‌طلبد و به اتخاذ استراتژی مبتنی بر منافع بازنشستگان نیاز دارد.

امامی‌فر به بازنشستگان اطمینان داد که مشکلات آنان را به اطلاع مقام عالی صندوق رسانده و پیگیر حل مشکلات بازنشستگان خواهد بود.

در جریان این بازدید، حسن اصفهانی‌پور (رئیس دفتر امور بازنشستگان کرمان) و علی ایزدی (مسئول کانون بازنشستگان فولاد زرند) نیز حضور داشتند.

کد N1984199

وبگردی