آفتاب

مسئول حفظ جان سربازان و مردم بی‌دفاع هستیم

 مسئول حفظ جان سربازان و مردم بی‌دفاع هستیم

مراسم اختتامیه چهارمین کنگره آسیپاسفیک صبح امروز با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و سردار حسن عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار حسن عراقی‌زاده رئیس برگزارکننده چهارمین کنگره آسیپاسفیک در این مراسم اظهار کرد: از دوستانی که از این کنگره پشتیبانی داشتند، تشکر می‌کنم. ما در این کنگره سعی کردیم دانش و مهارت‌های طب نظامی را حتی به اندازه یک قدم برای حفظ جان سربازان و مردمان جلو ببریم.

معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه در دایره خلقت هیچ چیز برتر از حفظ جان انسان‌ها نیست، گفت: زنده نگه داشتن یک فرد همچون زنده نگه داشتن کل بشریت است.

وی تاکید کرد: وظیفه خطیری در این زمینه داریم چون ما مسئول حفظ جان سربازان و مردم بی‌دفاع هستیم. نظامیان ما در حوادثی همچون سیل و زلزله حضور دارند و این نیروهای نظامی هستند که با حضور در صحنه‌های مختلف، به نجات جان مردم می‌پردازند.

علیرضا خوشدل دبیر کمیته علمی کنگره آسیپاسفیک و سیدمحمدرضا سیداحمدیان دبیر کمیته اجرایی توضیحاتی را درمورد این همایش ارائه دادند و سپس نمایندگانی از کشورهای عمان، عراق و مالزی هدایایی را به رسم تقدیر به برگزار کنندگان این کنگره تقدیم کردند.

کد N1984052

وبگردی