آفتاب

کرمانی‌مقدم: کی‌روش قلدر است | مک درموت باید از استیلی عذرخواهی کند

کرمانی‌مقدم: کی‌روش قلدر است | مک درموت باید از استیلی عذرخواهی کند

مرتضی کرمانی مقدم در واکنش به بحثهای اخیر در مورد تیم ملی و تیم امید به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش ایلنا، بحث و جدل میان تیم ملی بزرگسالان و تیم امید بالا گرفته و اعضای دو تیم علیه یکدیگر به انجام مصاحبه  می‌پردازند. در جنجالی ترین اظهار نظر میک مک درموت، دستیار کارلوس کی‌روش به استیلی تاخته و با الفاظ نامناسب او را مورد انتقاد قرار داده است. در همین مورد با یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

مرتضی کرمانی مقدم در مورد اختصاص ندادن زمین تمرین و ساختمان پک به شاگردان کرانچار اظهار داشت: مگر می‌شود به تیم امید امکانات و زمین تمرین نداد؟ مگر آنها تیم این مملکت نیستند. به نظر من کی‌روش دارد با قلدر بازی کار خود را پیش می‌برد و این مدل رفتاری صحیح نیست. فدراسیون باید به این مسئله ورود کند و مشکل به وجود آمده را حل کند.

مهاجم اسبق سرخپوشان تهرانی در مورد توهین دستیار کی‌روش به حمید استیلی گفت: حمید استیلی از مفاخر فوتبال کشور است او گل قرن را زده و احترامش برای همه واجب است. دستیار کی‌روش باید از او معذرت خواهی کند. اگر اوضاع همین گونه پیش برود باید منتظر توهین های دیگر به بقیه پیکسوتان و اسطوره‌های فوتبال باشیم. فدراسیون فوتبال در این مورد نباید سکوت کرده و می‌بایست این بحران پیش آمده را مدیریت کند.

وی در مورد اظهارنظر کی‌روش در مورد اینکه زمین کمپ میراث او برای تیم ملی است نیز اضافه کرد: کی‌روش راست می‌گوید. نه تنها زمین کمپ و ساختمان پک بلکه تمام ایران برای اوست. او هر کاری در فوتبال دلش خواسته کرده و به جایش دلار از ما گرفته است. اکثر مردم و رسانه ها می‌دانند چه خبر است و دیگر حرف زدن در این موارد کار بیهوده‌ایست.

کد N1983602

وبگردی