آفتاب

تأکید بر تسهیل سازی معابر و تاسیسات شهری برای حرکت معلولین

تأکید بر تسهیل سازی معابر و تاسیسات شهری برای حرکت معلولین

عضو هیات رئیسه شورا گفت: رسیدگی به مراکز معلولین که در حوزه مدیریت شهری قرار دارند، از جدی ترین وظایف آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورا در جریان نودو سومین جلسه شورا با گرامیداشت و تبریک روز عصای سفید تاکید کرد: مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات به معلولین، بدون تبعیض، خدمات لازم را به آنها ارائه دهد.

 نژادبهرام در ادامه گفت: شورای شهر تهران افتخار این را دارد که دو نفر از فرزندان شهدا و نیز خانواده های ایثارگران را به عنوان عضو دارد؛ این موجبات دقت بیشتر در وضعیت جانبازان و نیز معلولان را چندبرابر می کند.

 وی تاکید کرد: رسیدگی به مراکز معلولین که در حوزه مدیریت شهری قرار دارند، از جدی ترین وظایف مدیریت مربوطه است.

 نژادبهرام گفت:  یکی از این مراکز، بیمارستان اعصاب و روان نیایش در منطقه ۲ شهر تهران است؛ در بازدیدی که از بیمارستان به عمل آمده، مدیریت بیمارستان فعالیت معقولی داشت و کمبود فضای سبز یکی از موارد مهم بود.

 وی افزود: پس از پیگیری های مکرر، قرار شد با همکاری شهرداری منطقه ۲ و مدیریت بیمارستان اعصاب و روان نیایش(محل درمان جانبازان)، با همراهی بنیاد مستضعفان، باغ متصل شده به ضلع جنوبی بیمارستان به عنوان فضای سبز در اختیار بیمارستان قرار بگیرد.

 در ادامه نژادبهرام همچنین از اقدامات منطقه ۸ شهرداری تهران که اخیرا مورد بازدید قرار داد، به جهت مسطح سازی پل های عبوری بر روی انهار جهت تسهیل سازی حرکت معلولین، تشکر کرد.

کد N1983395

وبگردی